سفر به میامی آمریکا
نوشته شده توسط : enitour

 اطلاعات ضروری


اختلاف زمانی با تهران: ۸:۳۰-

واحد پول رسمی: دلار آمریکا (USD)

وضعیت آب و هوایی

میامی برای آب و هوای خوب و خوشایندش شناخته شده است. ولی چیزی که واقعیت دارد اینکه در طول زمستان و بهار بیشترین توریست روانه‌ی این شهر می‌شوند. طی این فصول روزها هوا گرم و شب‌ها معتدل به همراه رطوبت کافی، که همین موضوع به شما یادآوری می‌کند که در یک منطقه‌ی استوایی قرار دارید. ولی در طول تابستان گرمای هوا می‌تواند خفه کننده باشد. هم چنین باراش بارن‌های شدید در بعداز ظهر روزهای این فصل کاملا رایج است. پاییز نیز مانند بهار است با این تفاوت که توریست‌های کمتری را به این شهر سرازیر میکند.

بهترین زمان برای رزرو هتل

فصل‌های گران یا به اصطلاح High-Season برای هتل‌های میامی، تعطیلات زمستان و عید پاک (شروع از اواخر مارس) هستند. ولی به طور کلی از ماه نوامبر تا آوریل با قیمت های بالا مواجه خواهیم شد. هتل‌های این شهر کیفیت‌های خیلی متنوعی دارند. بنابراین چنانچه قرار است بیشتر زمان مسافرتتان را در اتاقی به خوابیدن مشغول شوید، بهتر است در یکی از هتل های کوچک که در موقعیتی خیلی عالی قرار دارد اتاقی اجاره کنید. در طول فصول تابستان و حتی پاییز میتوانید هتل ها و به طور ویژه هتل های با کیفیت را به ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید.

انواع هزینه‌ها در میامی

هزینه‌ی هاستل

قیمت یک شب اتاق اشتراکی در خوابگاه‌های شهر میامی بین ۲۰ تا ۳۹ دلار آمریکا است. برای یک شب اقامت در یک اتاق شخصی با تخت دونفره حدود ۱۴۰ دلار از شما طلب می‌کنند که خیلی گران محسوب می‌شود.





هزینه‌‌ی هتل

ارزان‌ترین هتل‌ها در این شهر بین ۶۰ تا ۱۰۰ دلار آمریکا قیمت دارند. ممکن است این موضوع برای بسیاری نا خوشایند باشد. در هرصورت چنانچه بخواهیم هتل‌ها را بر طبق ستاره و قیمت دسته بندی کنیم به شرح زیر خواهد بود:

۱ ستاره ۵ تا ۷۰ دلار

۲ ستاره ۹۸ تا ۱۱۹ دلار

۳ ستاره ۱۰۱ تا ۲۷۴ دلار

۴ ستاره ۱۳۷ تا ۲۹۲ دلار

۵ ستاره ۸۵ تا ۵۵۲ دلار







متوسط قیمت مواد غذایی

اگر در ناحیه‌ی ساحل جنوبی یا هرکدام از رستوران‌های امتداد آن باشید، باید انتظار پرداخت حداقل ۲۰ دلار برای هر وعده‌ غذا را داشته باشید. اما چنانچه از این ناحیه کمی دور شوید می‌توانید همان گونه که در جاهای دیگر آمریکا فست فود به بهای کمتر از ۷ دلار وجود دارد همین غذا را با نصف قیمت بنوشید. چنانچه تمایل دارید که خودتان آشپزی کنید می‌توانید مواد مورد نیاز یک هفته‌تان را با قیمتی بین ۴۰ تا ۵۰ دلار تهیه کنید که هزینه‌ای به مراتب به صرفه‌تر برای شما در بر دارد. هم چنین در هاوانای کوچک می‌توان غذاهای خوشمزه‌ی کوبایی را با قیمتی کمتر از ۱۰ دلار پیدا کرد.

هزینه‌ی حمل و نقل

در ساحل شمالی میامی، اجاره ماشین یا تاکسی الزامی است، ولی در ساحل جنوبی شرایط کاملا فرق دارد. در این قسمت از شهر به راحتی میتوان در خیابان‌هایی مثل Collins ، Ocean Drive و خیابان واشنگتن به راحتی مشغول قدم زدن شد، چراکه خیابان‌ها برای این کار طراحی شده‌اند. کرایه‌ها در این شهر برای یک ماجراجویی تک نفره در خط مترو یا اتوبوس ۲/۲۵ دلار آمریکا است. از آنجایی که اغلب مردم در فرودگاه بین‌المللی میامی ماشین کرایه می کنند، کمی مشکل بتوان در ساحل جنوبی ماشین اجاره‌ای پیدا کرد.




:: برچسب‌ها: اطلاعات گردشگری میامی امریکا, تور گردشگری میامی, جاذبه هاي گردشگري میامی, جاذبه های گردشگری میامی, جاذبه گردشگری میامی, راهنمای گردشگری میامی, سایت گردشگری میامی کالیفرنیا, صنعت گردشگری میامی, مناطق گردشگری میامی, گردشگري میامی, گردشگری در میامی, گردشگری میامی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: